Tags

,

Może ci się wydawać, że jako człowiek, posiadający niewielkie doświadczenie w tej branży, nie mam prawa, zbyt wiele na jej temat wiedzieć. Uświadomię ci tylko, choć pewnie i nie muszę, że jesteś w bardzo dużym błędzie, moja wiedza, jest znacznie większa, niż tych, którzy obracają się już wiele lat. Nie mówię tego by się przechwalać, nie to jest moim celem, ani zadaniem, wręcz przeciwnie, uważam, że wyrażenie swojej opinii na ten temat, jest bardzo dobre.

szkolenia dla sprzedawcówZwłaszcza kiedy odbywam już kolejne szkolenia sprzedażowe, organizowane dla takich ludzi jak ja, to dla nich szansa. Nie wiem, dlaczego nie chcą z nich korzystać koledzy z branży, czasem zastanawiam się, czy nie obawiają się oni swoistej nie tyle kompromitacji, co zburzenia całego ich światopoglądu, a ten na pewno istnieje. Pytanie zasadnicze brzmi, czy szkolenia dla handlowców, rozwiną moją osobę na tyle, bym mógł rywalizować z nimi na tych samych zasadach, pomimo krótszego stażu w zawodzie, czy jedynie zaprezentują mi, coś czego nie wiem.

Na pomysł takich szkoleń, wpadłem sam, pogadałem z moim pracodawcą, który wyraził chęć dofinansowania mnie, czyli w jakiś sposób mnie wspiera. Dobrze czuć takie poparcie, nie chodzi o oddech na plecach, wręcz przeciwnie, zastanawiam się jedynie, jak wiele takie szkolenie, kolejne już zresztą, przyniesie korzyści, ale o tym, to dowiem się dopiero w przyszłości. Ciężko bowiem teraz powiedzieć, czy takie szkolenie, było warte ceny, czasu a przede wszystkim poświęcenia także życia osobistego, czy prywatnego, tego nie zamierzam ukrywać, choć oczywiście, są gusta na ten temat i guściki.

Spróbuj, a na pewno się przekonasz. Nigdy nie miałem zamiaru, nikogo namawiać, czy na siłę przekonywać do zapisania się na moje szkolenie, wręcz przeciwnie, niemal wszyscy zjawiają się z własnej inicjatywy. Nie chodzi tutaj o fakt, braku chęci, do takiego manipulowania potencjalnymi odbiorcami, po prostu moje szkolenia sprzedażowe, posiadają już pewną renomę na rynku, której nie zamierzam ukrywać, nie widzę takiej potrzeby.

Oczywiście, nie tylko ja prowadzę szkolenia dla sprzedawców, proszę jednak dokładnie zapoznać się z innymi ofertami, może bowiem się okazać, że ich wartość praktyczna czy teoretyczna, jest bardzo niska. Jestem jednym z prekursorów takich szkoleń w naszym kraju, uczestniczyłem w zagranicznych kursach, zanim jeszcze zyskały one popularność w Polsce. Z początku było trudno, nie chodzi o aklimatyzację, raczej o przekonanie do siebie rynku, czy potencjalnych klientów, ci doszukiwali się ciągle, jakiś niejasności, ukrytych podtekstów, czy nawet wyzysku finansowego, co z moją osobą, nie ma zbyt wiele wspólnego.

Zawsze dbałem o to, by każdy zainteresowany słuchacz, otrzymał to co chciał, dlatego prowadzę niewielkie grupy szkoleniowe, co widać zresztą po dość wysokiej cenie. Wszyscy jednak musimy zarabiać, więc ja nie zamierzam, robić masówki, poniżej pewnej jakości której nigdy nie zmienię. Nie chce robić sobie darmowej reklamy, przekonaj się sam o tym, czy moje słowa i rady, są warte wydanych przez ciebie pieniędzy. Wiem, że już było kilku takich, którzy uważali zupełnie inaczej, jednak aby coś pojąc, trzeba się skupić, a w ich przypadku, brakowało odpowiedniej koncentracji.