To, czy sprzedasz czy nie, jest często rozegrane już przed spotkaniem. Zależy to od twojego przygotowania – czyli od tego, jak dobrze przemyślałeś sposób pokierowania rozmową. Ten sposób pokierowania rozmową, to sposób w jaki rozmawiasz z potencjalnym klientem o jego potrzebach i problemach. Jeśli robisz to właściwie, często uświadamiasz mu takie aspekty tych potrzeb i problemów, z których dotychczas nawet nie zdawał sobie sprawy.

W ten sposób nie tylko pokazujesz mu, że masz dogłębne zrozumienie jego sytuacji i biznesu, ale nawet pomagasz jemu to zrozumienie pogłębić. Pomagasz mu zrozumieć lepiej jego własny biznes. To buduje zaufanie i sprzedaż znacznie lepiej niż jakiekolwiek ‘triki’ czy ‘chwyty sprzedażowe’.

Kluczową więc sprawą dla sprzedaży jest dobre planowanie. Dobre planowanie polega na określeniu pytań które zadasz potencjalnemu klientowi. Jakie to pytania i jak w naturalny sposób zawrzeć je w rozmowie? Tego nauczysz się na szkoleniu. Poza tym dowiesz się i praktycznie przećwiczysz:

  • Co jest najważniejszą rzeczą którą musisz zrobić na samym początku rozmowy handlowej i jak to zrobić.
  • Jak budować potrzeby klienta, zmieniając jego stan z ‘cóż, mogłoby to nam pomóc’ na ‘musimy to mieć’.
  • Jak sprzedawać wtedy, gdy kupujący jest już w zaawansowanym stadium procesu kupieckiego z twoją konkurencją.

Na tym szkoleniu pracujemy na case’ach z Twojej prawdziwej praktyki biznesowej, przygotowując Cię do rozmów sprzedażowych, które nastąpią w bliskiej przyszłości, lub przepracowując rozmowy które odbyły się w przeszłości i np. poszły źle. Przechodzimy cały proces, od planowania do odgrywania rozmowy w różnych jej wariantach.